بهبهان بهشت گم شده

این وبلاگ حاوی مطالب مفیدی در زمینه جاذبه های توریستی - طبیعت -تاریخ و فرهنگ شهر باستانی ۶۰۰۰ ساله بهبهان (ارجان) میباشد.

بهبهان بهشت گم شده

این وبلاگ حاوی مطالب مفیدی در زمینه جاذبه های توریستی - طبیعت -تاریخ و فرهنگ شهر باستانی ۶۰۰۰ ساله بهبهان (ارجان) میباشد.

چند تصویر دیگه که از طبیعت و پوشش گیاهی اطراف بهبهان گرفتم

بهبهان

فروردین ۸۵

 عکاس: علیرضا نخعی

نظرات 6 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 5 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 11:15 ق.ظ

خیلی قشنگه بازم عکس بذارین

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 07:24 ق.ظ

شما آمدی عکس بنده خدا را دزدیدی بعد زیرش نوشتی عکاس فلانی؟ هنوز ایم دکتر هندی زیر عکس هیت. همه بهبهانی‌ها مثل شما دزدی می‌کنند؟ یا بقیه‌شان به‌تر بلدند دزدی کنند؟

حسن پنج‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:56 ب.ظ

عزیز من، اگر می خواهی عکس دیگران را بدون اجازه آنها، توی وبلاگت بگذاری، حداقل یه جوری بگذار که گندش درنیاد. بد نیست یه نگاهی به

http://www.flickr.com/groups/iranian/discuss/72157602053456548/

بیاندازی. دفعه دیگه هم با دقت بیشتری مال مردم را به نام خودت منتشر کن که ضایع نشی.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 02:23 ب.ظ

واقعا دزد کثیفی هستی !!! کثیف

دکتر هندی پنج‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:41 ب.ظ

سلام
صرف نظر از اینکه اقتباس بدون اجازه، اصولاً کاری غیر اخلاقی است و علیرغم رنجیدگی ام از اینکه کاش حداقل به نام خودشان منتشر نکرده بودند، ولی معتقدم برای جا افتادن اخلاق و قانون رعایت حقوق دیگران و نیز به منظور تذکر به این دوست نادیده ی وبلاگ نویسمان، نیازی به استفاده از جملات و کلمات توهین آمیز نیست.
گمان نمی کنم بیش از یک تذکر معمولی با تأکید بر شق غیر اخلاقی قضیه ضرورت داشت.
یک توضیح کوچک هم برای این دوست عزیز بی نام و نشانمان که در کامنتی که نوشته اند، در تعمیم به دیگران را بیش از اندازه باز گذاشته اند ضروری به نظر میرسد؛
دوست عزیز، هیچ رفتاری به دلیل نژاد، ملیت، زبان و یا هر چیز دیگر قابل تعمیم به سایرین نیست.
اتفاقاً من خودم هم بهبهانی هستم و عکس العمل شما در نسبت دادن به سایرین حساسیت حتی خودم را به عنوان یک طرف اصلی قضیه برانگیخته و وادار به پاسخ کرد.
از همه سپاسگزارم.

وحیدک پنج‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 04:18 ب.ظ http://smallcandle.wordpress.com

آقای دکتر آن کامنت را من گذاشتم. با عجله هم نوشتم‌ش و یادم رفت اسم‌م را بگذارم. چندتا غلط املایی هم داشتم. البته بعد تو فلیکر گفتم که کامنت گذاشتم.
در مورد نکته‌ای که اشاره کردید... اصلا قصد توهین به کسی را ندارم، می‌دانستم که شما هم بهبهانی هستید و آن را از آن جهت آن‌جوری نوشتم که بل‌که کمی به رگ غیرت نویسنده وب‌لاگ بربخورد و عوض‌ش کند. که ظاهرا هنوز این اتفاق‌ها نیفتادند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد