بهبهان بهشت گم شده

این وبلاگ حاوی مطالب مفیدی در زمینه جاذبه های توریستی - طبیعت -تاریخ و فرهنگ شهر باستانی ۶۰۰۰ ساله بهبهان (ارجان) میباشد.

بهبهان بهشت گم شده

این وبلاگ حاوی مطالب مفیدی در زمینه جاذبه های توریستی - طبیعت -تاریخ و فرهنگ شهر باستانی ۶۰۰۰ ساله بهبهان (ارجان) میباشد.

سلامی دوباره

عید همه شما مبارک

سعی می کنم عکسهای عید امسال رو هم بزارم هرچند که امسال بهبهان از پاقدم ... عید ندارد و صحرا نیز به سوگ نشسته و خشک شده.چشم آسمان نیز اشکی برای گریستن ندارد اما...

دوستان امروز یه گله کوچیک از بعضی دوستان دارم.

توی نظرات بعضی از دوستان گفته بودن هرکی این عکسها رو ببینه فکر می کنه بهبهان پر است از عنکبوت و حشرات و ..

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

{احسان :
 به نظر من جالب نبود . چند تا عکس از سوسک و عنکبوت که دیگه نظر نمی خواد. }

{خلیل پرمو  و  رحیم قنبری  و  فرشاد  مص :
هر کس این عکسها را می بیند اولین چیزی که به ذهنش می رسد این است که بهبهان محل انواع حشرات موزی و  چندش آور است}

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

من فکر می کنم همه مخلوقات خدا زیبا هستند. اگه به دقت به اونا نگاه کنیم ظرافت و زیبایی بکار رفته در آنها رو می بینیم. تا کی بگوئیم اسب حیوان نجیبی است کبوتر زیباست. سایر گلها هم به زیبایی لاله قرمز هستند(برداشتی آزاد از شعر نیما)

همین عنکبوت یکی از چند حیوانی است که سوره ای در قرآن به نام آن داریم. این حیوان به فرمان خدا جان پیامبر را نجات داد.

می دانید تنها حیوانی که خدا فرموده به آن وحی می شود یک حشره است؟

بله زنبور عسل

پس چشمها را باید شست جور دیگر باید دید....

 

یاعلی تا بعد.